Druk billboardów na papierze blue back

Druk billboardów reklamowych w Intprint Warszawa.

Różnica między nowoczesnymi billboardami reklamowe a tablicami ogłoszeniowymi

W pierwotnym znaczeniu tablice, na których umieszczano ogłoszenia i do których widzowie, niezmordowani natłokiem otaczających nas informacji, mogli przez długi czas zaglądać, nazywano billboardami. W naszej firmie można zamówić druk billboardów reklamowych na papierze Blue Back.

Tablice przedstawiają ceny Druk billboardów ( Billboardy reklamowe ) na papierze Blue Back

Wydruki wielkoformatowe na materiałachDruk solwentowy 300 dpi szerokość 3,2 m PLN/m2
do 50m2od 50m2
Papier bilbordowy Blue Back5,64,9

Mogą Państwo zamówić druk billboardów reklamowe w poniższym formularzu online, a nasi menedżerowie skontaktują się z Państwem.


    Istotą billboardu reklamowe, drukowanego na Papierze billboardowym Blue Back naszych czasów, jest prezentacja jasno sformułowanych informacji, pod warunkiem, że jest tylko kilka chwil. W pierwszej chwili musi przyciągnąć uwagę. W drugiej -przekazać informację. A trzeciego już nie podano. Przecież człowiek przetoczył się obok wybrednego strumienia współczesnego świata.

    Ale niektórzy ludzie postrzegają billboard jako tablicę ogłoszeń, w ten sposób próbując umieścić na nim dużo informacji. Ale właśnie nie będziesz miał czasu, aby to przeczytać i zrozumieć, po prostu tego nie zauważysz ponieważ rozmiar drukowanego tekstu jest bardzo mały.

    Powody, dla których warto zapomnieć o małym tekście podczas druk billboardów reklamowe na Papierze billboardowym Blue Back.

    Niewielkie napisy na billboardzie szkodzą rezultatowi. I właśnie dlatego:

    • Napisany małym tekstem pozostanie niezauważony i nikt go nie przeczyta;
    • Człowiek nie lubi niedokończonych działań. Jeśli jego uwaga jest nadal przyciągana, ale nie mógł lub nie miał czasu na dokończenie czytania, to wyraźnie będzie rozczarowany;
    • Nie zapominaj, że nie ma sensu drukować nieczytelnego tekstu na Papierze billboardowym Blue Back, ponieważ zajmuje on użyteczną powierzchnię reklamową;
    • W przypadku obecności nawet dużych, ale chaotycznie spiętrzonych i nie pozostawiających miejsca na „przyciągające wzrok” napisy, billboard nie zostanie zauważony;
    • Niewiele jest osób o doskonałej pamięci. Dlatego konieczne jest nie tylko przyciągnięcie uwagi, ale także stworzenie warunków do zrozumienia przekazywanych informacji;
    • Umieszczając na billboardzie taką ilość informacji, której oczywiście wystarczyłoby na kilkanaście billboardów, klient traci wyjątkowość przekazu. Musisz zrozumieć, że nacisk powinien być położony na jeden z najważniejszych punktów;
    • Kolejnym błędem jest obfitość czcionek i kolorów. Podczas czytania osoba jest obciążona informacjami i nie może ich utrwalić;
    • Zapominając o hierarchii wizualnej i umieszczając informacje docelowe na tym samym poziomie co drugorzędne, klient nieświadomie dewaluuje styl reklamy;
    • Jeżeli wynik jest skojarzony z frazą „czytelność wydaje się niezła”, to przy złej pogodzie lub oświetleniu wieczornym/porannym należy spojrzeć na billboard reklamowe z drukom na papierze bilbordowym Blue Back (Druk billboardów);
    • Nie zapomnij o swoich konkurentach. Nawet jeśli zrobiłeś wszystko dobrze, ale Twój konkurent umieścił bardziej atrakcyjne reklamy, krach może stać się nieunikniony.

    Wskaźniki prawidłowo zaprojektowanego billboardu ( Billboardy reklamowe ) wydrukowanego na Papierze billboardowym Blue Back

    Niewiele jest kompetentnego rozmieszczenia informacji na billboardach. Dla jego efektywnego funkcjonowania ważne jest, aby spełniał następujące kryteria:

    • Reklama powinna generować pozytywne emocje. Człowiek powinien lubić to, co widzi. Musi chcieć to zobaczyć. To jest znaczenie wyboru „łapacza uwagi”;
    • Uwaga powinna być skupiona na jednej rzeczy;
    • Billboardy reklamowe powinien wyróżniać się z otaczającej przestrzeni i nie łączyć się z nią;
    • Rozmiar ma znaczenie. Druk billboardów i zwiększanie formatu zawsze przyciąga uwagę;
    • Druk billboardów reklamowe potrzebny w dobrej jakości;
    • Projekt, czcionki i kolorystyka muszą być dokładnie przemyślane przed zamówieniem plakatu;
    • Kolor powinien być dopasowany do różnych pór dnia i pogody;
    • Oświetlenie również wymaga szczególnej uwagi;
    • Duże i monochromatyczne pola pomagają skupić uwagę na tym, co najważniejsze;
    • Humor jest świetny. Jeśli możesz sprawić, że czytelnik się uśmiechnie, połowa bitwy jest już zakończona;
    • Najważniejszym kryterium jest miejsce, w którym zostanie umieszczony billboard. W końcu, jeśli ludzie z twojej grupy docelowej nie przejdą obok niego, cała praca poszła na marne.

    Druk billboardów (Billboardy reklamowe) na papierze billboardowym Blue Back można zamówić w Intprint dzwoniąc lub na stronie internetowej firmy.

    Możesz być zainteresowany naszymi innymi produktami i usługami:
    Druk na papierze plakatowym citylight | Druk na banerze frontlit laminowany | Druk na banerze frontlit powlekany | Druk banerów reklamowych | Druk na siatce mesh | Druk na folii samoprzylepnej | Druk na folii okiennej one way vision | Druk na tkaninach | Druk na banerze odblaskowym |  Druk na tapecie | Druk na płótnie (canvas) | Druk na PCV | Druk na pleksi | Druk na dibondzie | Druk uv na płaskoFlagi reklamowe | Roll-up reklamowe | X-banner reklamoweDruk wielkoformatowy | Flagi firmowe | Druk banerów wyborczychŚcianki Pop-Up

    Wszystkie ceny i nasze produkty można znaleźć w cenniku.