Druk billboardów na papierze blue back

Druk billboardów reklamowych w drukarni wielkoformatowej Intprint

Wydruki wielkoformatowe na materiałachDruk solwentowy 300 dpi szerokość 3,2 m PLN/m2
do 50m2od 50m2
Papier bilbordowy Blue Back5,64,9

Różnica między nowoczesnymi billboardami a tablicami ogłoszeniowymi

W pierwotnym znaczeniu tablice, na których umieszczano ogłoszenia i do których widzowie, niezmordowani natłokiem otaczających nas informacji, mogli przez długi czas zaglądać, nazywano billboardami.

Istotą billboardu, drukowanego na Papierze billboardowym Blue Back naszych czasów, jest prezentacja jasno sformułowanych informacji, pod warunkiem, że jest tylko kilka chwil. W pierwszej chwili musi przyciągnąć uwagę. W drugiej -przekazać informację. A trzeciego już nie podano. Przecież człowiek przetoczył się obok wybrednego strumienia współczesnego świata.

Ale niektórzy ludzie postrzegają billboard jako tablicę ogłoszeń, w ten sposób próbując umieścić na nim dużo informacji. Ale właśnie nie będziesz miał czasu, aby to przeczytać i zrozumieć, po prostu tego nie zauważysz ponieważ rozmiar drukowanego tekstu jest bardzo mały.

Powody, dla których warto zapomnieć o małym tekście podczas drukowania na Papierze billboardowym Blue Back

Niewielkie napisy na billboardzie szkodzą rezultatowi. I właśnie dlatego:

  • Napisany małym tekstem pozostanie niezauważony i nikt go nie przeczyta;
  • Człowiek nie lubi niedokończonych działań. Jeśli jego uwaga jest nadal przyciągana, ale nie mógł lub nie miał czasu na dokończenie czytania, to wyraźnie będzie rozczarowany;
  • Nie zapominaj, że nie ma sensu drukować nieczytelnego tekstu na Papierze billboardowym Blue Back, ponieważ zajmuje on użyteczną powierzchnię reklamową;
  • W przypadku obecności nawet dużych, ale chaotycznie spiętrzonych i nie pozostawiających miejsca na „przyciągające wzrok” napisy, billboard nie zostanie zauważony;
  • Niewiele jest osób o doskonałej pamięci. Dlatego konieczne jest nie tylko przyciągnięcie uwagi, ale także stworzenie warunków do zrozumienia przekazywanych informacji;
  • Umieszczając na billboardzie taką ilość informacji, której oczywiście wystarczyłoby na kilkanaście billboardów, klient traci wyjątkowość przekazu. Musisz zrozumieć, że nacisk powinien być położony na jeden z najważniejszych punktów;
  • Kolejnym błędem jest obfitość czcionek i kolorów. Podczas czytania osoba jest obciążona informacjami i nie może ich utrwalić;
  • Zapominając o hierarchii wizualnej i umieszczając informacje docelowe na tym samym poziomie co drugorzędne, klient nieświadomie dewaluuje styl reklamy;
  • Jeżeli wynik jest skojarzony z frazą „czytelność wydaje się niezła”, to przy złej pogodzie lub oświetleniu wieczornym/porannym należy spojrzeć na billboard z nadrukiem na papierze bilbordowym Blue Back;
  • Nie zapomnij o swoich konkurentach. Nawet jeśli zrobiłeś wszystko dobrze, ale Twój konkurent umieścił bardziej atrakcyjne reklamy, krach może stać się nieunikniony.

Wskaźniki prawidłowo zaprojektowanego billboardu wydrukowanego na Papierze billboardowym Blue Back

Niewiele jest kompetentnego rozmieszczenia informacji na billboardach. Dla jego efektywnego funkcjonowania ważne jest, aby spełniał następujące kryteria:

  • Reklama powinna generować pozytywne emocje. Człowiek powinien lubić to, co widzi. Musi chcieć to zobaczyć. To jest znaczenie wyboru „łapacza uwagi”;
  • Uwaga powinna być skupiona na jednej rzeczy;
  • Billboard powinien wyróżniać się z otaczającej przestrzeni i nie łączyć się z nią;
  • Rozmiar ma znaczenie. Druk billboardów i zwiększanie formatu zawsze przyciąga uwagę;
  • Projekt, czcionki i kolorystyka muszą być dokładnie przemyślane przed zamówieniem plakatu;
  • Kolor powinien być dopasowany do różnych pór dnia i pogody;
  • Oświetlenie również wymaga szczególnej uwagi;
  • Duże i monochromatyczne pola pomagają skupić uwagę na tym, co najważniejsze;
  • Humor jest świetny. Jeśli możesz sprawić, że czytelnik się uśmiechnie, połowa bitwy jest już zakończona;
  • Najważniejszym kryterium jest miejsce, w którym zostanie umieszczony billboard. W końcu, jeśli ludzie z twojej grupy docelowej nie przejdą obok niego, cała praca poszła na marne.

Druk na papierze billboardowym Blue Back można zamówić w Intprint dzwoniąc lub na stronie internetowej firmy.